لطیفه هایی برای لبخند شما

لطیفه هایی برای لبخند شما

جهت عضویت در سایت کلیک کنید

جوک های متنوع

 

به غضنفر میگن : با بقیه جمله بساز. میگه : ما دیشب پیتزا خوردیم ! میگن : پس بقیه اش كو ؟ میگه : تو یخچاله

 

 به دختره میگن شوهرچندتا حرف داره؟ میگه اگه پیدابشه که دیگه حرف نداره!!!

 

یه روز چند نفر تو چمنزار نشسته بودن بعد یکی میاد بهشون میگه که شما اومدید این جا تفریح ؟ بعد اونا گفتن پ ن پ اومدیم به صورت گله ای بچریم

.

نون خریدم دارم میرم اتاقم دوستم رسیده میگه داری میری اتاق میگم پ ن پ نونا حوصلشون سر رفته آوردم دور بزنمشون حالا هم دارم میبرم شهر بازی؛
آخه دوسته من دارم ؟ .
زنگ زدم 115، میگه آمبولانس میخواین قربان؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ یه پلیس 110 میخوام, بقیش هم آدامس بدین!
.
رفتم دم مغازه به فروشنده می گم قرص پشه داری؟
می گه واسه کشتنش می خوای؟
پـَـ نه پَــ، برای سردردش می خوام!
.
 

جوک های جدیدغضنفر
تابلوی مغازه غضنفر: مکانیکی برادران مرادی به غیر از یحیی!!!!!

غضنفر میره بالای پل عابر پیاده داد می زنه حالا من خر،من نفهم، آخه شما اینجا رودخانه می بینید که اومدین روش پل زدین
.

 

حیف نون به غضنفر میگه : بیا پنیر و انگور بخوریم .
غضنفر میگه : من اسهال دارم .
حیف نون میگه : ای بابا ، اونو بعد میخوریم ! .

.

 

 جهت عضویت در سایت کلیک کنید
.
 


<
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : NAFAS
تاریخ : پنج شنبه 28 دی 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: